Obsługa sklepu
Zwroty
Zawsze mają Państwo 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Czas liczony jest od momentu odebrania towaru przez Państwa. Odstąpienie od umowy można złożyć e-mailowo bądź pisemnie korzystając z naszego formularza bądź własnego. Formularz dostępny jest tutaj. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczające jest poinformowanie Sprzedawcy w powyższym terminie o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przez nas oferowany. Państwo ponoszą tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru (czyli przesłania go do nas).
Reklamacje
Reklamacje mogą być przesyłane pisemnie na adres Łódź, 94-327, ul. Dzieci Łodzi 4 lub mailowo na adres: biuro@sklepgracja.pl .
W reklamacji prosimy o podanie następujących informacji: imienia i nazwiska kupującego, adresu do korespondencji, adresu e-mail, rodzaju reklamowanego towaru, daty zakupu towaru, opisu wady, daty spostrzeżenia wady towaru, preferowanego sposobu powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji. Wraz ze składaną reklamacją zaleca się przesłanie reklamowanego towaru. Nieprzesłanie towaru może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji.
Wymiana
Dostarczone produkty można wymienić na inne, bądź dokonać wymiany rozmiaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W przypadku dłuższego okresu, towar nie może mieć znamion użytkowania, bądź noszenia (poza przymierzeniem odzieży). Koszt wysyłki przedmiotu w obie strony ponosi kupujący.
Płatności
Przelew dowolny:
PPHU Gracja Grażyna Schwarz
ul. Dzieci Łodzi 4
94-327 Łódź
Credit Agricole 22 1940 1076 3016 9274 0000 0000
Wpłata poprzez serwis Paypal
Płatność za pobraniem (przy odbiorze)
Przelew online za pomocą serwisu Dotpay
Szybkie przelewy bankowe
Płatność kartą płatniczą, bądź kredytową
Dostawa
W sklepie dostępne są następujące formy dostawy:
Paczkomaty InPost
Czas dostarczenia – dwa dni od nadania (D+2). Przesyłki paczkomatowe nadajemy 3 razy w tygodniu.
Kurier DPD
Adresat otrzyma przesyłkę w następnym dniu roboczym po dniu nadania (D+1). Kurierem „DPD” wysyłamy codziennie.
Dane firmy
Sklep internetowy sklepgracja.pl prowadzony jest przez firmę: PPHU Gracja Grażyna Schwarz, ul. Dzieci Łodzi 4, 94-102 Łódź
NIP- 727-000-58-67 ; REGON- 470834652
Nr konta Credit Agricole: 22 1940 1076 3016 9274 0000 0000
Odbiór osobisty towaru oraz zwroty: ul. Dzieci Łodzi 4, 94-327 Łódź