Kto kwalifikuje się na klienta hurtowego? Czy kupując dwie sztuki otrzymam niższą cenę?

Przy zamówieniu dwóch czy trzech sztuk danego towaru nie uznajemy klienta za hurtowego, możemy natomiast zaoferować mu rabat. Status hurtownika można otrzymać robiąc u nas zakupy już od 20 sztuk. W przypadku ponownych zamówień, nawet jeśli będzie to mniej sztuk, mogą Państwo kupować u nas po niższej cenie.

 

W jaki sposób uzyskać status klienta hurtowego?

Wystarczy zarejestrować się u nas na stronie oraz naprawdę krótki mail do nas, z prośbą o zmianę statusu konta na hurtowe. Wówczas po zalogowaniu się na stronie głównej, będą wyświetlane już ceny hurtowe (również cennik do pobrania ze strony głównej będzie wyświetlał ceny hurtowe.

 

Chciałbym się upewnić co do jakości. Jak możecie się zarekomendować?

Wystarczy sprawdzić listę firm dla których produkujemy odzież. Zapraszamy również do zapoznania się z opiniami o nas na Allegro, Ceneo (linki znajdują się na dole w stopce) oraz w katalogach sklepów internetowych. 

Czy wyświetlone na stronie ceny są cenami netto czy brutto

Zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych wyświetlamy ceny brutto.

  

Skąd można pobrać cennik hurtowy i detaliczny?

Producent odzieży dziecięcej - cennik. 
Jeśli nie są Państwo zalogowani lub są, lecz jako klienci detaliczni poberany będzie cennik detaliczny. Tylko w przypadku zarejestrowania i zaznaczeniu przez nas Państwa jako klientów hurtowych widoczne ceny będą cenami hurtowymi.

 

Czy w przypadku większych/częstszych zamówień można liczyć na dodatkowe rabaty?

JTak, postaramy się (oczywiście nie dopłacając do interesu:) wynagradzać klientów często składających zamówienia w naszym sklepie.

 

Czy mogę składać zamówienia telefonicznie lub przez email?

Oczywiście istnieje taka możliwość, jednak gdy zamówienie będzie składane poprzez sklep, będzie widniało u nas w bazie danych. Dla nas jest to wygoda, a dla Państwa zawsze możliwość wglądu w status zamówienia, oraz możliwe późniejsze rabaty.